
Úřednice/úředník na úseku veřejnosprávní kontroly
- Kraj Vysočina
- Žižkova 1882/57 , Jihlava
Popis inzerátu
• analyzuje výsledky kontrolních zjištění a navrhuje systémová opatření
• vykonává následnou veřejnosprávní kontrolu - kontrolu hospodaření s veřejnými prostředky podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, u příspěvkových organizací zřízených krajem.
• vykonává následnou veřejnosprávní kontrolu podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, u příjemců veřejné finanční podpory poskytnuté z rozpočtu kraje.
• zajišťuje koncepci, metodiku a koordinaci veřejnosprávních kontrol
• předkládá návrhy na opatření k odstranění nedostatků zjištěných kontrolní činností
• samostatně pracuje na počítačích v prostředí databázových systémů a tabulkových procesorů
• vykonává kontrolní činnosti v návaznosti na schválený plán kontrol
• provádí rozbory a zpracovává informace a zprávy pro vedení krajského úřadu a orgány samosprávy kraje
Požadujeme
• střední vzdělání s maturitní zkouškou
• základní znalost veřejné správy, zejména zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
• znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
• znalost účetnictví
• logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti
• samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů
• schopnost a ochota učit se nové věci
• smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti
• dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet)
• řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
• vzdělání ekonomického zaměření
• vysokoškolské vzdělání
• zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu
• praktické zkušenosti z kontrolní činnosti nebo auditu ve veřejné správě nebo z hospodaření příspěvkových organizací
Nabízíme
• perspektivní pozici
• zázemí stabilní organizace
• pracovní poměr na dobu neurčitou
• vstřícné pracovní podmínky – pružná pracovní doba, možnost práce z domu
• zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
• plný pracovní úvazek
• 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s případným využitím zaručeného platu
• odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu2)
• trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
• pestrý benefitní program (osobní konta, sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, aj.)
• pozici vhodnou i pro absolventy
Vhodné pro
- Absolventi
Benefity















